Te vroeg gejuicht!

4 Jun

Er zat inderdaad een klemmetje niet goed bij m’n uitlaat, maar erger nog, ik moet ergens over heen gereden zijn. M’n halve uitlaat was helemaal krom gebogen en bonkte steeds tegen de zijkant. Die had er elk moment af kunnen liggen. Moest een andere klem eraf gesneden worden en ergens een nieuwe bol worden ingezet en verder moesten ze het staal steeds verhitten zodat ze de uitlaat weer in een  goede vorm konden gieten. 80 euro later stond ik weer buiten met een auto die reed als een zonnetje. De eerste tien minuten dan… toen begon het gebonk weer. Eerst alleen als ik de koppeling intrapte, maar daarna gewoon de hele tijd. Fijn mannen van de garage, hartstikke fijn! Ik heb al zo weinig tijd voor dit soort ongein, laat staan voor twee keer hetzelfde trucje.

2 Reacties to “Te vroeg gejuicht!”

  1. Dina 5 juni 2012 bij 07:58 #

    Balen zeg!!

    • meerdanooit 6 juni 2012 bij 21:31 #

      Nu was gelukkig echt alleen een rubbertje eraf gevallen. Dat is nu allemaal vast gezet. En ik ga weer geluidloos door het leven.

Geef een reactie

