2 jaar geleden…

5 Jun

Ik was onderweg naar de apotheek met een klein jongetje van twee jaar dat onder de waterpokken zat. En met het mentholpoeder en mijn boodschappen liepen we weer terug naar huis. Maar zoonlief trok het niet meer, hij was zielig en wilde gedragen  worden. En toen was daar Cole. Hij nam mijn boodschappentas van me over zodat ik mijn zoontje beter naar huis kon dragen. De dagen daarna kwam ik Cole overal tegen. Onwijs knappe man, stoer en sterk, met een prachtige lach. En hij deed enorm zijn best voor me. We raakten steeds langer aan de praat en hij wilde met me afspreken. We spraken af tijdens de finale van de WK. Nederland- Spanje. Een man die deze finale met mij door wil brengen in plaats van met zijn vrienden… de  WK finale waar we Wereldkampioen kunnen worden, gewoon bij mij in de huiskamer in plaats van in de stad, kroeg, Museumplein of whatever. Ik geloof dat we uiteindelijk op Teletekst hebben moeten kijken wat Nederland gedaan had, we gingen zo in elkaar op. En dat was mijn eerste en nog lang niet laatste keer met Cole. En nu is hij  weer terug, vlak voor de EK. Ik herinner hem eraan en hij moet lachen. Mooie herinnering. ‘Ik verheug me nu alweer op de wedstrijden’, zegt hij. Ik geloof dat we een paar nieuwe herinneringen gaan maken.

Eén reactie to “2 jaar geleden…”

  1. Nanda 6 juni 2012 bij 10:21 #

    Wat heerlijk 🙂

Geef een reactie

