Liever duidelijkheid

10 Jun

Hij belde me drie keer, hij wilde met me kletsen, maar ik nam niet op. Daar was hij al boos over. Dat ik niet opnam. Maar eigenlijk was hij boos dat ik onze afspraken had afgezegd voor afgelopen vrijdag en zaterdag. Zomaar had ik dat gedaan en waarom? Ja, ik had heus wel gelijk, daar niet van, maar dan hoefde ik toch niet zo principieel te zijn en af te zeggen? Dat deed ik dus wel en daar is hij boos over. Hij hoopt stiekem dat ik spijt heb en rotavonden heb gehad, maar dat was eigenlijk niet zo.
Ik vraag of hij vanavond dan langs komt. Hij begint me te vertellen wat hij allemaal moet doen. ‘Ik ben net wakker en moest helemaal lopen van m’n huis tot aan de pont en nu moet ik naar Zuid en daarna…’ ‘Hallo!!!! Ik vroeg of je vanavond langs komt, kan je gewoon simpel ja of nee op zeggen. Ja, gezellig, nee is ook goed.’ ‘Ik zeg geen nee’, zegt hij, ‘want ik wil je graag zien, maar ik kan ook geen ja zeggen, want ik weet niet hoe laat ik klaar ben.’ ‘Dat is dus een nee’, zeg ik en nu is hij dus weer boos.
Liefje, ik ben heel duidelijk geweest. Jij bent in mijn leven, voor de fun. Ik vind het leuk met je en jij met mij. Ik wil geen relatie met je en heb dus ook geen zin om avonden te wachten en me steeds af te vragen of je wel of niet op komt dagen. Als de fun ervan af is, dan houdt het op. Dus wil je langskomen, maak dan tijd voor me, want voor de fun of niet, na 22.00 uur ‘s avonds hoef ik je niet! What’s it gonna be boy?

Eén reactie to “Liever duidelijkheid”

  1. Dina 11 juni 2012 bij 14:15 #

    Nou inderdaad! What´s it gonna be boy!!

Geef een reactie

