Hazenslaapje

15 Jun

Ik ben op de bank gaan liggen, m’n ogen vallen dicht en ik voel zijn lippen. Hoe hij me kust, hoe zijn handen me strelen, zijn vingers me aanraken. Ik ruik zijn geur en ik voel zijn sterke armen. Die armen, die me iedere keer dat ik dreig van hem weg te draaien me bij hem terugtrekken. En dat past altijd, ligt altijd lekker en  voelt zo fijn, zo relaxed. Ik hoor zijn stem die me zegt dat alles goed komt, kom maar bij mij. En daar ben ik, bij hem.
Dan hoor ik het gerinkel van m’n telefoon, m’n telefoon!!!! Ik schrik wakker, doe m’n ogen open en merk dat ik alleen ben. In m’n eentje op de bank. Jammer, maar waar. Mijn ‘what’s it gonna be boy’ was er de afgelopen dagen voor me. Meer dan ik van hem kon verwachten. En dat was heerlijk. Nu weer even op eigen kracht. En dat gaat ook goed. Zeker als je zulke lekkere hazenslaapjes doet.

Eén reactie to “Hazenslaapje”

  1. Saskia 15 juni 2012 bij 19:57 #

    Heerlijk om te horen 🙂

Geef een reactie

