Ik ben er niet klaar voor

17 Jun

Wat had ik nu graag in een kroeg gestaan, me helemaal klem gezopen, me ergerend aan het Nederlands voetbal. In plaats daarvan zit ik thuis op de bank, met een oranje shirt aan dat wel. Maar bij de deur staat een grote tas klaar voor morgen, met daarin de koffie en koffiemelk voor de gasten, servetten voor de petit fourtjes en tissues voor al onze tranen. Met daarin ook de kaartjes die ik gemaakt heb in de vorm van hartjes waar mensen hun wens voor de baby in kunnen schrijven en natuurlijk de bloemen voor in het wiegje.

Morgen is de crematie van de dochter van m’n zusje en echt, hoewel alles gereed is, ik ben er niet klaar voor.

4 Reacties to “Ik ben er niet klaar voor”

  1. Nanda 17 juni 2012 bij 22:38 #

    Alweer wens ik je sterkte. Wat een week heb je achter de rug! Maar wat mooi zoals jullie dit allemaal doen met elkaar. Na morgen kan het verwerken echt gaan beginnen. Neem de tijd daarvoor, meisje, want dit hakt erin.
    *knuffel*

    • meerdanooit 17 juni 2012 bij 23:04 #

      Het is ook nog maar een week, het voelt alsof het al een jaar duurt, deze ellende, maar het is nog niet eens een week. Ben echt blij met onze hechte familie! En Thanx!!!

  2. mynameisblonde 17 juni 2012 bij 22:51 #

    Voor zoiets ben je nooit echt klaar. Het enige wat je kan doen is het ondergaan. Je beschrijft het telkens heel mooi en ontroerend, en toch niet te zwaar. Chapeau!
    Heel veel sterkte, ook voor je zus en de rest van de familie!

    • meerdanooit 17 juni 2012 bij 23:10 #

      Dank je wel. Het zal morgen een in en intrieste en toch uiterst mooie en liefdevolle bijeenkomst zijn. En wij zullen ‘m dapper ondergaan.

Geef een reactie

