Lekker in de war

3 Jul

Waar ik een ritme heb van opstaan en ontbijt klaarmaken. Terwijl mijn zoon ontbijt, douche ik en kleed ik me aan. Daarna kleed ik hem aan, tussendoor eet ik ook mijn ontbijt op, dan poetsen we onze tanden en gaan er snel vandoor.
Dat kan dus niet als vriendjelief er is. Die neemt rustig de tijd om een verhaal voor te lezen aan mijn zoon, die daar gretig gebruik van maakt. Vraagt dan gerust of ik eieren heb en begint ze te bakken, hoe pers ik eigenlijk mijn sinaasappels uit? Hij weet wel een manier. Zoon is al klaar met ontbijten en al aangekleed, ik ook, wij zijn dus klaar om weg te gaan, maar de geur van versgebakken eieren en de aanblik van verse jus… We zitten dus nog wel even.
M’n hele schema in de war geschopt. Maar wel lekker in de war. Nu maar hopen dat zoonlief niet went aan al die aandacht en dat uitgebreide ontbijten, anders zijn we elke ochtend te laat of zou ik veel eerder op moeten staan.

Geef een reactie

